2016. október 8., szombat

Cukorvirágos álmok




Ez a rózsa kérem szépen nem a kertben termett.
Ez kérem szépen cukorból van!
Tudom, tudom, láttatok már tőlem egynéhány drótos technikával készült cukorvirágot, na de ilyen élethűt még biztosan nem. ;)

Azért mutogatom olyan bőszen, mert nem tudok betelni vele, néha még meg is szaglászom, hogy biztos nincs-e rózsaillata, pedighát. :D

A nagy titok, hogy miért is tudok én ilyen szépséget készíteni, nem rejlik másban, mint, hogy egy igazi nemzetközi cukorvirág mesternél jártam, Alena Ujshagnál.
Ha eddig még nem hallottatok róla, érdemes mielőbb utána nézni, mert Magyarországon is oktat időként és ha el tudtok csípni egy tanfolyamot, érdemes mindjárt bejelentkezni.
Csodálatosan élethű virágok kerülnek ki a keze alól és szinte botanikailag pontos virágszerkezeteket épít fel egy kis cukormassza és a virágdrót segítségével.


Az egész napos tanfolyam keretében apró trükköket és fogásokat leshettünk el, ami egy kicsit magasabb szintre helyezte számomra a cukorvirág készítés nívóját mivel eddig - mint minden mást is -, kizárólag saját kútfőből kísérletezgetve készítettem a drótos virágaimat. Nem is voltam velük igazán megelégedve, különösen a rózsákkal gyűjt meg a bajom.
Pedig aztán első ránézésre nem olyan bonyolult virágocska ez, és elég sok változata van, így szinte bármilyen formára rá lehet sütni, hogy ez az, ha hordozza a virág alapvető jellegzetességeit. Nekem valahogy soha nem tűnt természtesnek, amiket eddig formáztam, bár láttam magamon a fejlődést, mégsem voltam elégedett.
De most aztán úgy kigyakorlom ezt, hogy még! :D


Egy biztos, hogy Alenához érdemes volt elmennem, ha lehetőségem nyílik rá, biztos lesz még virágtanfolyama, amire szívesen beneveznék.
Ajánlom  mindenkinek, aki fejleszteni szeretné tudását, vagy biztos alapokat szeretne kapni a gyakorláshoz. Kukkantsátok meg Alena facebook oldalát, csodákat fogtok látni! :)

1 megjegyzés:

  1. Én már a facebookon is megcsodáltam, és én is úgy vagyok vele, hogy nem unom meg nézegetni. Gyönyörűség! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails