2015. március 22., vasárnap

Mása és a medve torta... azaz csak Mása :)




Csipikém 3. szülinapjára készítettem... sötétben bujdokolva, titokban.

Mása olyan nagy figura volt, hogy csak több részletben tudtam befejezni és reggelre mindig el kellett dugnom, mert biztosan felismerte volna. :)

Ha nem ismernétek még ezt az irtó cuki orosz nyelvű animációs filmet, tessék sürgősen pótolni! Amiért én is nagyon szeretem, hogy a gyerekek nézik, annyira jól el van találva minden rész, ahogy az örök klasszikus Kisvakondhoz hasonlóan egy általános optimizmust közvetít a gyerekeknek. Csipiszem amúgy is egy kis vigyori, szinte mindig jókedvű tündérbogár, remélem mindig ilyen marad!

Csipinek eredetileg egy három emeletes tortát szántam, aztán kiderült, hogy apukám 70. szülinapjával együtt üljük majd meg az övét is, így nem akartam túletetni a családot tortával, meg magamat se lefárasztani. Így is hajnalig csináltam a két tortát, csak szólok...

Naszóval, van egy rész, ami arról szól, hogy Mása barátja, a nagy maci málnalekvárt főz, de a kislánynak a szokásos szeleburdi viselkedésével sikerül az egész fazékkal kiborítania. Elszégyellve magát szeretné orvosolni a problémát, és a ház körül található összes zöldségből és egyéb terményekből maga készít lekvárokat a környékbeli állatok segédletével. Készül lekvár (avagy chutney :) ) répából, tobozból, paradicsomból, stb. Itt van egy jelenet, amikor fazekakra állva éri el az apró kislány a lekvárfőző üstöt, és böhöm nagy merőkanállal a kezében énekel. Ezt álmodtam én tortába, ímígyen. :)


Csipi rögtön felismerte, hosszasan csodálta, szerintem nem is fogta fel, hogy ez a torta. :)

Citromos mascarponekrémmel volt töltve egy kis lemon curddel márványozva. 
Vicces kis adalék, hogy Mását megmenekítettem az utókornak és polisztirolba ágyazva kitettem a műhely polcára. Itt látta meg egy hozzánk érkező futár és rögtön felkiáltott, hogy ő épp ilyen "nénit" szeretne a felesége szülinapjára. :D Így hát a jövő héten nénivé fog avanzsálni és új életre kel majd a figura! :)


Boldog szülinapot Prüntyikém!!!


5 megjegyzés:

  1. Már a facebookon is megdícsértem ezt a tortát. Itt pedig láthatom Csipikét is.
    Tündéri a leánykád, Isten éltesse sokáig! :)

    VálaszTörlés
  2. Édes Szívem, csodaszép Csipi! Isten éltessen erőben-egészségben, maradj mindig ilyen vidám picilány. Anyuci kezeit puszikálom, ismét remekelt!

    VálaszTörlés
  3. Jajjjj de cukiiiii torta:) a kislánykád pedig bűbájos :)

    VálaszTörlés
  4. Most tudtam csak elolvasni, szuper lett a torta, gyönyörű a kidolgozása szokás szerint. A kislányod pedig nagyon cuki! :)

    VálaszTörlés
  5. De cuki (a torta is és a kiscsaj is :)) Emelem kalapom szokás szerint ;)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails