2015. február 21., szombat

Frakk, a macskák réme



Egy tündéri kis hároméves tortáját készíthettem el újra és olyan témát is kaptam hozzá, amilyen öt éves pályafutásom alatt még nem volt. :)

Frakk figurája úgy látszik nem csak az idősebb korosztály szívét dobogtatja meg, a mai gyerkőcök között is vannak rajongói.  
Egy viszonylag ritka animációs technikával készült ez a rajzfilm még a 70-es években, ugyanis papírból vágták ki a figurákat, ami talán nem is tűnik fel mindenkinek, amikor nézi. Én nagyon szeretem az ilyen típusú, sorból kilógó megoldásokat, egészen egyéni hangulatot tud kölcsönözni egy-egy alkotásnak. Ha újra születnék, szívesen dolgoznék egy ilyen rajzfilmstúdióban, úgyhogy bízom a reinkarnációban. :))

Belülről áfonyás-vaníliás volt a torta, remélem ízlett az ünnepeltnek is.

Jázminkának a harmadik szülinapi tortáját volt szerencsém megsütni, remélem az esküvőjéig elkísérhetem majd a tortáimmal. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails