2015. február 27., péntek

Érdekes torták gyűjteménye




Van az úgy, hogy az ember bizarr kívánságoknak próbál eleget tenni. :)

Álljon hát itt néhány torta, amik kimerítik úgy vélem az "érdekes" kategóriát, s meggyötörtek rendesen. Én esküszöm, nagyon igyekeztem!

Itt, amint látszik, az volt a gyermeki kívánalom, hogy Darth Vaderes torta legyen, de mindenképp szivárvánnyal. Hát, nem tudom, a Nagyúr miképp véleményezte volna ezt az ügyletet, mindenesetre ez lett a végeredmény. :)



Emitt teniszezik egy kutya. No comment...



A kis kenus csapat még csak oké. De mit keres itt ez a hogyishíják?



És a címszereplő Grincs ugyebár. Pónival. Gondoltam, akkor már legyen távolba révedő a tekintete, mint aki nem tudja, hogy is került ő ide. Én sem tudom...



1 megjegyzés:

  1. Hahaha, jó kis gyűjtemény :D Nekem a nagyúr bejön ilyen csillámpónis stílusban :D

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails