2014. május 5., hétfő

Ornithogalum dubium cukorból




Az Ornithogalum dubium, másnéven narancsszínű madártej, avagy Betlehem csillaga, mint megtudtam. :)

Barátnőm neve napjára készítettem, aki nagyon otthon van a botanikában (többek között) és ez az egyik kedvenc növénykéje, ami nagyon érzékeny és csak a tél végétől virágzik egy rövid ideig. Épp emiatt a múlandóság miatt gondoltam ki már igen régen, hogy egyszer, ha már kicsit megügyesedtem cukorvirág-témában, elkészítem neki cukorból, hogy egész évben gyönyörködhessen benne.

Persze nem tökéletes, mert élő növénykét nem tudtam közelebbről megtanulmányozni hozzá, csak fotókat nézegettem, de remélem ő sem keresi a gyökereket és számolgatja a levélkéket rajta. :)


1 megjegyzés:

  1. Szia. Gyönyörűek a cukorvirágaid. Megosztanád az alapanyagot amiből készíted? Persze, csak ha nem titok. Köszönöm. Andi

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails