2014. március 5., szerda

Darth Vader leigázza a Galaxist :)


 


Tudom, hogy nem is olyan rég mutogattam itt a Star Wars témakörben készített tortákat ITT, de ezt még muszáj megosztanom veletek.

Kisfiús buliba készítettem egy régi tortám, a Darth Vader és a Halálcsillag, illetve annak továbbfejlesztett, basszusgitáros változata alapján. Nem akartam sematikusan átvenni minden bevált elemet, így ismét hozzátettem ezt-azt, konkrétan két kisebb bolygót, Vadert pozícióba helyeztem a fénykardjával, és alaposan megcsillagoztam az alátétet is. :))

A Nagyúrnak csokis bolygókat kellett széjjelkaszabolnia a fénykardjával. :D

... és ilyen az ünnepelt és pajtikái a tortával. :) Nem tudom látjátok-e micsoda Vader-kultusz van ebben a családban. ;)

1 megjegyzés:

  1. Hát ha a Nagyúrnak nem is, de egy jó tortaszelető késnek biztosan nem tudott ellenállni ez a fincsi tortakollekció :) Szuper :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails