2013. június 4., kedd

Kisvakond torta harmadik felvonás



És újra Kisvakond a terítéken! :)
Nem most készült éppen, de időközben el voltam foglalva menyasszonyi torta készítéssel is, ami picit leszívta az energiáimat, így nem bírtam nagyon a blogot gondozgatni.

Ez a kis aranyos itt egy hároméves kislánynak készült, akinek azonnal meg is lett mutatva a torta, amint anyukájának odaadtam. Nagyon örült neki a kis drága, és azonnal kétségbe esett, mikor vissza akartuk csukni a doboz tetejét, hogy most akkor mi lesz, miért nem láthatja, ha egyszer az övé. :)
A Kisvakond három kis haverkája fontos volt, hogy a tortára kerüljön, így egy kis egyszerű csoportképet találtam ki, hogy mintegy köszöntsék az ünnepeltet, így próbáltam élővé tenni a kis társaságot. Persze az egyszerűség csak a torta dekorációjára vonatkozik, mert a figurákkal szokás szerint elszórakoztam egy ideig, nem is beszélve a legalsó díszítőelemről, a kis zöld gazokról.

Csokitorta volt fondantbevonattal és marcipánfigurákkal.

7 megjegyzés:

  1. Szinte megszólalnak! Nagyon édesek :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cukik egytől-egyig, imádom őket! :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki tortát készítettél :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Pixie! Nem tudom, hogy állsz a blogjátékokkal, de ha van kedved szeretnélek meginvitálni egy tét nélküli játékra, ahol a "Fő az egészség!" jelmondat alatt egy szuper-egészséges tortareceptet oszthatnál meg velünk, olvasóiddal. Ha érdekel a téma, kérlek nézz be hozzám, nagyon kíváncsi lennék, hogy milyen receptet hoznál...:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails