2012. december 29., szombat

Torta Micinek



Ismeritek Szarvas Mici plüssbabáit? Ha nem, sürgősen pótoljátok a hiányosságot! :)
Én személy szerint imádom az egyedi pofikájú kis figuráit és azt, hogy olyan gyönyörűen vannak kidolgozva, hogy nem csak egy gyerek, de jó néhány gyermeklelkű felnőtt is ellenállhatatlan vágyat érez, hogy beszerezzen egyet közülük. Én is egy ilyen gyermeklelkű felnőtt vagyok, de most nem magamnak, hanem a kislányomnak rendeltem Micitől egyet a Bibepöcök fantázianevű kis babaarcú pillangóból, mert úgy gondoltam, hogy annyira passzolna az én Csipikémhez, hogy még alvóbabának is megszeretheti később.

Micire bíztam a részleteket, csak annyit kértem, hogy legyen csíkos a teste, amihez nagyon szuper kis anyagot sikerült találnia, ami rózsaszínes, de mégsem az a tömény bugyirózsaszín, hanem kellemes kis árnyalatokból áll össze az egész.


Ezeket így szépen meg is beszéltük, aztán jött a meglepetés. Kiderült, hogy Mici is vágyna egy fincsi kis tortára tőlem, mert épp Karácsony előtt van a szülinapja! :) Így esett, hogy cseréltünk és egy kellemes kis kávézás keretében kicseréltük az "árut". :D
A kávé iszogatása közben kiderült, hogy annyira sok mindenben hasonlítunk egymásra, az eddigi életutunkat tekintve is nagyon sok az átfedés, így nem is csoda, hogy mindketten valami kézműves alkotásban próbálunk kiteljesedni. Igazából erőszakkal kellett megszakítanunk a szófolyamot, mert mindkettőnknek rohanni kellett, de azt hiszem bőven tudtunk volna még miről beszélgetni. :)

Mici tortája is valahogy úgy készült, mint nekem a Bibepöcök, hogy teljesen rám bízta, csak annyit kért, hogy ne legyen túlbonyolítva és valami könnyed gyümölcsös legyen a belső. Hát a túlbonyolítás részét nem tudom mennyire sikerült megoldani, mert nehéz visszafogni magam, ha egyszer nekiállok a díszítésnek, de azért igyekeztem. ;) Belsőleg joghurtos-málnás krémet készítettem könnyű kakaós piskótába töltve, remélem sikerült eltalálni az ízlését.

Figurának Mici kedvenc kabalafiguráját, a csíkos ruhás szarvast választottam, mert egyrészt ugye jött a Karácsony, amihez mindenképp szükségeltetik egy rénszarvas is, másrészt reméltem nagyon, hogy szeretni fogja, illetve épp azokat a színeket egyesíti magában, amikhez benyomásaim szerint Mici is vonzódik. Csak remélni tudom, hogy sikerült egy kicsit szívéhez közel álló tortát készítenem és legalább feleannyira boldoggá tenni, mint neki sikerült engem a kis tündérbabával.
Azt azért még el kell meséljem, hogy a hazatérést követő 24 órában átlag óránként elővettem és megnézegettem a babát újra, meg újra, annyira szép és finom kidolgozású élőben is... 

Köszönöm Mici és még nagyon sok boldog születésnapot!!!

7 megjegyzés:

  1. Midkettő, a torta is és a Bibepöcök is csudajó lett!

    VálaszTörlés
  2. Hát nekem egészen biztosan közel áll a szívemhez a torta és a Bibepöcök figura is :) Gyerek vagyok még na, de ki ne gyengülne el ilyen cukiságok láttán :) Ja, és Csipikét akkor még nem is említettem <3

    VálaszTörlés
  3. Ez jó bolt volt, Pixi! Szerintem mindkettőtöknek!
    Csudajó darab egyik is, másik is!

    VálaszTörlés
  4. ÓÓÓÓÓÓÓ, egyem Csipike zuzáját........a baba már csak hab a tortán.
    Ó igen, a torta meg tökéletesencsodaszépséges

    VálaszTörlés
  5. Egyem Csipike zuzájáááát..........a baba csak ráadás.
    A torta meg csodaszépségesen tökéletes!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű a kislányod a torta pedig fantasztikus lett ismét! :)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg összeilletek! Igényes, aprólékos kidolgozás mindegyik! Ha ránézek, azt látom, hogy egyszerűen nagyszerű, de ha jobban megnézem, a sok-sok apróságot biztosan nem pár perc alatt készítetted el!

    (Azért a pici lányka a legszebb!) :-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails