2012. november 24., szombat

Tűzoltóautó pillangókkal




Vagy fordítva. :)
Naszóval egy bulira két torta készült, ugyanis kétpetéjű ikrek az ünnepeltek ismét. Ez nagyon izgi, mert idén már a második ilyen szülinapi buli, amire készülök, remélem ahogy cseperednek a gyerkőcök, egyre specializáltabb lesz a dolog...

Szóval a kislánynak pillangók, a kisfiúnak tűzoltó téma. Eredetileg Sam a tűzoltó, mint mesehős lett volna az elképzelés, aztán kiderült, hogy abból már a 4 éves nagyfiú "kinőtt" és kifejezetten a tűzoltóautó érdekli (akit mint utólag megtudtam Jupiternek hívnak), a figura nem. Na ennek én annyira nem örültem, mert autós torta fóbiám van, utálok járművet készíteni tortából.

Ez főleg azért van, mert mindig tejszínes krémeket csinálok, azoknak nincs olyan tartása és faragni sem lehet, főleg akkor nem, ha puha omlós piskótát választ hozzá az ember. De itt aztán nem volt kecmec, tűzoltó autó kellett és kész. Így hát egy kicsit tömörebb ribizlis túrókrém lett a töltelék vaníliás piskótában, amit már jó előre méretre szabtam és jól összedermesztettem, hogy lehessen rá építkezni. Végül annyira nem is lett borzasztó, de a végén már láttam, hogy mit hogy kellett volna csinálni, hogy szabályosabb legyen. Lehetett volna még dolgozgatni rajta, de mivel két torta volt a feladat egyazon napra, nem jutott szegényre több időm.



A pillangós témával már egyszerűbb dolgom volt. Két kikötés volt hozzá, legyenek rajta pillangók és cukorgyöngy. A cukorgyöngyöt nem értettem, hiszen az kemény, de olyan nagyon sokat azért nem pakoltam rá, talán nem lett belőle gond. A másik instrukció, hogy mivel 4 évesnek készül, lehet nyugodtan "enyhén túlzó". Én ezt úgy fordítottam le magamnak, hogy róóóózsaszíííín... :D
Azért ahhoz képest nem is lett olyan nagyon az, kicsit konszolidáltabb fazon kerekedett ki belőle. Mivel időhiány miatt a pillangók kiszúróval készültek és nem kézi formázással, azt hiszem jobb is így gyereknek, mert a végén még túl elegáns lett volna. :) Ez pedig tejszínes csokikrémes csokitorta volt a szokásos fondantbevonattal.

A buli utáni beszámoló alapján az alábbi szavak hangzottak el: "Jupiterestortámvanjupiterestortámvan!" :)))
Illetve a másik ünnepelt részéről síri csönd, ugyanis addig nem mozdult a tortája mellől, míg le nem eszegette róla az összes pillangót és kisvirágot. :)

10 megjegyzés:

  1. Pixie, könyörögve kérlek 1*, csak 1* ronts már el egy tortát.........:))))
    Komolyan profi vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) Az én mértékem szerint mindegyik el van rontva! :D

      Törlés
  2. Csatlakozom PiciJucihoz :) olyan szépségeseket készítesz! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon profi tűzoltóautó!

    A lepkés "rózsaszín" pedig cuki! (Tudom, ezt említetted!) :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. M@arti, Te azért jóval profibban nyomod a pillangósat, nálam ez nem egy gyakori kívánalom. ;) Köszike szépen! :)

      Törlés
  4. Nagyon jól sikerült szerintem a tűzoltó autó és a pillangós torta is! És elrontott torta biztosan nem lesz, Tőled tuti nem, én tudom! :-)))

    VálaszTörlés
  5. Ez csodálatos! De ezt hogyan....???

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails