2012. augusztus 17., péntek

Blogkóstoló 4. fehércsokis-mogyorós répatortával



Chef Viki a háziasszonya az aktuális, szám szerint a negyedik Blogkóstolónak, amire most én is jelentkeztem. 
A sorsolásnál Pinkócit kaptam játszótársul, azaz az ő receptjeiből kellett szemezgetnem. Blogja a "Szárnyalj, és a felhők fölött nem érhet baj" nevet viseli és nagyon sok szimpi receptet tartalmaz. Én az édességek között nézelődtem természetesen és találtam is sok sütit és tortát, amik mind nagyon gusztán néztek ki. Úgy szerettem volna választani, hogy lehetőleg saját receptet próbálhassak ki, hogy ne kelljen az eredeti forrást is felbogarásznom. Sajnos a sajátok kicsit költségigényesek voltak, így végül egy répatortára esett a választásom, mi másra ugye... :)

Nagyon érdekesnek hangzott, hogy liszt helyett zsemlemorzsát kell hozzá tenni, gondoltam ezt ki kell próbálni. A receptet kicsit megvariáltam, mert nekem a massza kicsit túl száraznak tűnt, gondolom azért, mert öreg volt a sárgarépám és már alig lehetett víztartalma, így az eredetileg megadott fehércsoki mennyiség díszítésre szánt részét is a tésztába kevertem, plusz egy kis vizet adtam még hozzá. A receptben nem szerepelt, hogy milyen mogyoró kell hozzá, így én törökmogyorót daráltam, mert csak az volt itthon. Szilikonos savarin formában sütöttem, így nem kellett kikenni a formát, egy kicsit lapos, de csinos koszorú formát kaptam. Fincsi lett és omlós! :) Az eredeti receptet ITT találhatjátok.



2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails