2011. november 1., kedd

SAD második forduló



Nemrégiben útjára indult a VKF mintájára a tortadíszítésre koncentráló új játéksorozat, a SAD, vagyis Süss, Alkoss, Díszíts!, melyet Kiskukta hívott életre. Nekem jutott az a megtiszteltetés, hogy elsőként átvehessem tőle a stafétabotot és új témát ötöljek ki.

Az első téma is sokakat megmozgatott, mert ötleteket és lehetőséget adott arra, hogy profi cukrászeszközök nélkül, otthoni körülmények között hogyan készíthetünk szépséges tortákat, remélem sokan kedvet kaptak ehhez a klassz kis hobbihoz azóta is.

Az én ötletem a téli időszakhoz és az ünnepekhez kapcsolódik.

A forduló neve: Téli tortamóka! :)

Abból indultam ki, hogy sokan lehetnek úgy, mint én, hogy a hideg őszi idő beköszöntével már karácsonyi hangulatba keverednek, forró csokin, forralt boron és mézes sütiken jár az eszük, nem beszélve az ajándékok és dekorációk tervezgetéséből. Ahol kisgyerek is van a családban, ilyenkor már jócskán lehet "fenyegetőzni" a Télapóval is, hogy legyen ideje a rosszcsontoknak összekapni magukat még idejében. :)

Ha gyerek nincs is a családban, gyermeklelkű felnőtt biztosan akad, így ha valaki nem akar kifejezetten erre a versenyre tortát készíteni, időzítheti Mikulás-napra, kis otthoni ünnepléshez is, így még éppen adhatunk ötleteket a játékban nem résztvevő, de Karácsonyra készülődőknek.


A feladat tehát a következő:

Készíts tortát a téli ünnepek hangulatában, ismert vers, mese, mesefilm, film, vagy rajzfilm alapján! Lehet az kifejezetten a télhez, a Karácsonyhoz, vagy Télapó érkezéséhez köthetű mű, a lényeg, hogy felismerhető legyen mindenki számára, a kivitelezést teljesen rátok bízom.

A torta lehet burkolt, vagy tejszínes díszítésű, figurákkal, vagy más egyébbel díszített a fenti témához kapcsolódóan. Régebben készült tortát is elfogadok, ha díszítése belefér a megadott témakörbe.

Küldj fotót a tortáról a jepatojtavan@gmail.com e-mail címre, kis leírás kíséretében, hogy miről szól, esetleg milyen alkalomra készítetted, ha a család is részt vett az ötletelésben, kis személyes házi sztorikat is szívesen fogadok. :)

A beküldés határideje:

2011. december 5.

Végszükség esetén még a 6-án érkezett fotókat is elfogadom, de kérlek benneteket, küldjétek mielőbb, hogy azon a héten minden tortát meg tudjak mutatni itt a blogon.

Várom a tortákat mindenkitől, aki ennek az édes hobbinak hódol, nem csak bloggerek, bárki alkotását örömmel fogadom. Nem kell profi munkának lennie, a lényeg az ötleten van, ez nem szépségverseny. :)
Remélem sikerül majd a készítőket és az olvasókat is ünnepi hangulatba hozni és mindenkit megörvendeztetni a kész alkotásokkal!

A második forduló végén én is át fogom adni a stafétabotot egy másik kreatív bloggernek, aki továbbviszi majd a játékot és új témát ötöl ki Nektek.

Addig is hangolódásul mutatok néhány tortát a korábbi ünnepekre készített tortáimból :)




9 megjegyzés:

  1. Azt hiszem az én tervem már meg is van :D
    A téma megint szuper,remélem jó sok torta lesz, hogy karácsony estére újabb ötleteket söpörjek be :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! Kitűnő ötlet! Lehet agyalni :))

    VálaszTörlés
  3. Juj, de jóóó! Gratulálok, hogy Te vetted át a háziasszony szerepét! ;-) Tetszik a téma is nagyon.
    Mindenképpen szeretnék majd én is játszani, sajnos a legelsőről lemaradtam :-(
    Akkor téli tortamókára fel! :-)))

    VálaszTörlés
  4. Akkor agyakat élesíteni.........karácsonyi hangulatra gerjedni!!!

    VálaszTörlés
  5. Hajrá Fanó! Izgalommal várom! :)
    Remélem nem a kommentek arányában jönnek majd a fotók is...

    Kiskukta! Köszi ezúton is mégegyszer, hogy átadtad nekem a stafétát! Remélem Te is küldesz majd valamit. ;)

    Eszter, gyere mindenképp! Nagyon kiváncsi vagyok mi jut eszedbe!

    Hajrá Juci! Interjúvold meg a családot! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó ötlet, gyermekemnek máris remek ötlete támadt, ahogy meglátta a képed - Anya egyszerű ,legyen pingvines, rénszarvasos, medvés, mikulásos, hóemberes torta. (3 éves) Igényei vannak, úgyhogy belevetem magam én is a témába :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Vikvi! Nagyon örülök, hajrá! :) A gyerekek tudnak csak igazán jó ötleteket adni. Csak arra figyelj, hogy valami történet, mese, vagy vers alapján készüljön, szóval legyen sztorija a dolognak. :)

    VálaszTörlés
  8. Már meg is van az ötlet! 3-án megyünk a Mikulásbuliba, gyorsan lefotózom és küldöm neked a képeket az oda készített tortámról :)

    VálaszTörlés
  9. Hú, de szuper! Nagyon örülök! :) És kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails