2011. szeptember 13., kedd

Dupla szülinap




Az úgy esett, hogy ennek a kis családnak már készítettem egy tortát tavaly ilyenkor, aminek komoly utóélete volt, mivel az egyik legjobban sikerült Thomas, a gőzmozdonyos tortát eredményezte, így azóta meg is kellett ismételni.
A kis ünnepelt Attilában is mély nyomokat hagyhatott a tortája, mert közölte az anyukájával, hogy márpedig ő éppen ugyanolyat szeretne, mint tavaly, pedig még csak 3 éves! :) Azért mi megdumáltuk Krisztával, hogy az mégsem járja, hogy teljesen egyforma legyen a két torta, így egy kis változtatást eszközöltem az idén. Világítótornyot és plusz vagonokat eszkábáltam a tortára, ami a képen ugyan épp nem látszik, mert sajna a hátulját elfelejtettem lefényképezni. Remélem nem tűnt fel neki, hogy ez nem pont ugyanolyan, vagy ha igen, talán így is meg volt elégedve...
Ami még az érdekessége a történetnek, hogy a második szülinap idején már a második bébit várták, aki a szülinapi buli után pár nappal meg is érkezett, így aztán úgy alakult, hogy az idén két tortát is készíthettem, immár két tündéri kisfiúnak.


Az idén egy éves Tordának babás stílusú torta készült természetesen, anyuci útmutatása alapján. Az volt a lényeg, hogy jó színes díszek legyenek a fehér alapon, lehetőleg jó pár autóval. Így aztán egész aprókat ugyan, de készítettem öt különböző járművet is, úgy elrendezve, mintha a játszószőnyeg mentén haladnának. A képek tanúsága szerint a picurnak nagyon ízlett a torta, mert maszatolt rendesen úgy, ahogy azt kell, sőt még a tányért is kinyalta utána. :)
A Thomas témájú torta alul feketeerdő, felül epres-joghurtos krémmel készült, a babatorta pedig tejszínes csokikrémmel.


7 megjegyzés:

  1. Nagyon édes lett mindkettő, a Thomasosért én is odáig vagyok, pedig elmúltam már 3. :-)

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő szuper, én a babásra szavazok, mert nálam a csapból is Thomas folyik. :) Nagyon jók lettek a figurák, és tetszik a felirat "egyszerűsége" is.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves-bájos-Pixie-s mindkét torta......Thomasszal már tele lehet a hócipellőd:)

    VálaszTörlés
  4. Nem is tudom, én melyiket választanám:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos mindkét torta :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm Lányok! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails