2011. január 20., csütörtök

Díszdobozos torta


Hát őszintén szólva ez a torta egészen máshogy nézett ki, mikor az ünnepelt elé került. Nem tudom mennyire látszik a szépen megágyazott selyemhatású drapéria formáján, hogy mi volt benne eredetileg az üvegpohár helyén. Van azért, akinek megmutattam az eredeti képet is, a "Vigyázat! Felnőtt tartalom" tárgy megjelölésével. :)

Ha még ebből sem találta volna ki senki, akkor egy utolsó célzás, hogy valami olyan dolog feküdt ott, amit a blog jellegéből és valószínűsíthető prüdériámból adódóan itt nem mutathatok meg, ellenben egy lánybúcsúra szánt tortákról szóló gyűjteményben biztosan szép helyet kapna. :D

Bizarr kérés tudom, ráadásul eredetileg barátnőm tortarendelése csak a konkrét dologra vonatkozott, de rábeszéltem, hogy tegyük egy ilyen bájos ajándékdobozba, ami kicsit tompítja a vicc élét, így talán nem lesz olyan brutális. Így aztán maga a doboz lett a torta.

A "dolog" állítólag nagyon élethűre sikerült, amiért kaptam hideget és meleget egyaránt. Sejtettem én, hogy ha túl jól sikerül, akkor az, ha meg nem, akkor az lesz a ciki. :))))

A dobozról szintén nem gondolták, hogy ehető, élőben tényleg jó volt, sajnos a képen nem annyira látszik, de faerezetes volt az oldalán, a drapériát pedig gyöngyhatású festékkel tettem selyemszerűvé. Belseje tejszínes csokikrém és a doboz falát kakaóval készített fondanttal gyártottam, így az is csoki-ízű volt.

A kezdeti sokk után állítólag az ünnepelt annyira nevetett, hogy majdnem leesett a székről. :)

20 megjegyzés:

  1. Na most nagyon kíváncsi lettem!A dobozt hogy készítetted,hogy ilyen vékony és nem dől el?Azért valahol nem lehetne megnézni a tartalmát??Szerintem felrakhatod ide is,nem lehet olyan durva..Amúgy le a kalappal ismét:)

    VálaszTörlés
  2. Alig lehet elhinni a kép alapján, hogy a doboz nem papírból, a drapéria nem selyemből van... De az eredetit egyszer meg kell mutatnod priviben, mert rettentő kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Edó! :) Hát tudod, nem akarok 18-as karikát a blog bejáratához, így inkább talán nem. :) A doboz falát előre legyártottam és pár órát pihentettem. Amikor az oldalára rásimítottam,utána rögtön betettem a hűtőbe, hogy megdermedjen annyira, hogy már ne tudjon lekonyulni. Szépen meg is maradt így, aztán az oldalát cukorsziruppal összeragasztottam.

    Köszi Verocskám. :) Nem tudom megmutassam-e, nehogy nekem Te is sokkot kapjál... :D

    VálaszTörlés
  4. na, aki már több mint 2x teljesítette a 18-as karikát, annak sem mutizod meg még priviben sem?
    amúgy brutálisan jó lehetett, ismervén a gyönyörűséges előző tortáidat így képekről, bennem fel sem merült, hogy a doboz nem torta. Anyukámnak mutiztam, olvastam, hát eleinte ő sem tortának gondolta.

    VálaszTörlés
  5. Pixie!
    Most komolyan mondod, hogy a doboz is fondant??? Lehidalok tőled:)
    Hááááááát, a belső tortát én sem tenném ki tutira, annyira élethű, és nem csak 18 karikát, de még a 25-öst is megkaphatná.

    Jaaaaaaaa, el ne felejtsem a 5* osztályzat jár!!!!

    VálaszTörlés
  6. Nekem is van egy pár ilyen torta a tarsolyomba ,amit nem merek feltenni a blogra.Nagyon szuper a doboz ,ami benne volt is nagyon megnéztem volna:)

    VálaszTörlés
  7. Nohogyisvanezaztán?
    hogy az nem igazi doboz???? naneeee. Nem hiszem el!
    De mi volt az az ajándék?
    Virágnyelven leírhatnád neeeem? Mert annyira kíváncsivá tettél-és nem csak engem.
    És tuti lefotóztad a "remekművet", úgy hogy légyszi küldd át privibe. Kösz!

    Azt hiszem ez az egyik legzavarbaejtő műved. De amíg át nem küldöd, hogy mi volt a dobozban, nem is hiszem el!! :DDD

    Hm... azt hiszem hogy a kíváncsiságon túl most van bennem egy kis mérgelődés is ;))). hm...

    VálaszTörlés
  8. Na, azt hiszem most jól kiszúrtam magammal!Küldözgethetem itt a fényképet mindenkinek. :D
    Nem is tudtam, hogy ilyen pajzánok ezek a fiatalasszonyok, hogy nem bírnak itt magukkal! :D
    4Gyerek, hova küldjem? ;)
    Juci, köszike! Azt hittem tudtad, hogy a doboz a torta. Hát valamibe a krémet is bele kell tölteni tudod. :)
    Anazar :D
    Ami! Neked ez nem volt elég virágnyelv??? Na ne mondd már nekem, hogy ilyen kis ártatlan virágszál vagy! :))) Jóvanna, küldöm...

    VálaszTörlés
  9. De, én ilyen ártatlan vagyok! (vagy épp ellenkezőleg, sokminden jutott még az eszembe :DD)

    A lényeg: sokkolóan jó lett! azt hiszem megvolt az izgalom mára :DDDD

    VálaszTörlés
  10. Fantasztikusan jó lett ez a torta, vagyis a doboz. "Megpróbálok" vizuálni, hogy a valódi végeredménnyel hogyan is nézett ki. Szuper ötletes, gratulálok!

    VálaszTörlés
  11. Kívül-belül nagyon élethű ez a doboz! Az előző hercegnő torta után azt hittem, már megmutattál mindent, ami torta ügyben lehetséges. De ez a doboz... el nem tudom képzelni, hogy lehet ezt elkészíteni.

    Átküldöd nekem is a képet a "dologról"? :))) Kitől kaptál érte "hideget"? :))
    Lívia

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm Eszter! Nagyon kedves vagy! :)

    Köszi Lívia, már el is küldtem. Remélem nem lettél azóta "rosszul". :)))

    VálaszTörlés
  13. Pixie, ne izgasd a népet :-) Elküldöd?

    VálaszTörlés
  14. Hát ööööö.... elküldeném én, ha tudnám kit rejt az mbal nicknév. :)

    VálaszTörlés
  15. Hihi, Én már láttam!!!

    A torta hihetetlen élethű, benne a férfiasság szintén!!! (nem baj, ha leírtam ezt így?)

    Mondanom sem kell, hogy ma este elkapom apát! :D

    már bocsánat... :DDD de mit tegyek?
    nem gondoltad volna, hogy ilyeneket tud kiváltani az emberekből egy tortád, ugye? :)

    Szuper ügyes vagy Pixie!!!

    VálaszTörlés
  16. Hát ez eszméletlen jó. Az ilyenekre mindig azt hiszem, hogy igazi. És mégsem. Fantasztikus vagy:)
    Én is megnézhetném az eredetit? ^_^

    VálaszTörlés
  17. Kricky! :DDDD

    Köszi Araniel! :))) Hova küldjem? ;)
    Azt hiszem nyitni kell egy külön képtárat az ilyeneknek... :)

    VálaszTörlés
  18. HaHaHa !
    Ez mar muveszet, oljan mint az eredeti
    nagy szobras muvesz vagy !Gratulalok !!!
    Mindig talalok nalad nagyon creativ dolgokat.

    VálaszTörlés
  19. Hohó Mandala! Ezek szerint kicsaltad tőlem titokban a képet? :))) Örülök, hogy sikerült teljesítenem az elvárásokat :D

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails