2010. június 17., csütörtök

M.A.G.U.S. torta


Ma készült ez a könyv formájú torta barátnőm férjének születésnapjára.

Aki szerepjátékkal kapcsolatban képben van, annak ismerős lehet a könyv borítója. Én bevallom, nem sokat tudok róla, persze azon kívül, hogy öcsikém gyakran játszott ilyet egy időben, zárt ajtók mögött a barátocskáival, nekem meg fogalmam nem volt, hogy mire kellenek a furcsa kinézetű dobókockák és egyéb kellékek. Egyszer megpróbált beavatni, hogy miről is szól ez az egész, amiből azt sikerült csak megtudnom, hogy közösen találnak ki egy fantasy sztorit, amit egy kijelölt mesélő irányít, melyben mindenkinek önálló karaktere van és annak meghatározott jellemvonásai, ismeretei és készségei szerint kell a történet során mindvégig cselekednie. Nem tudom, hogy az ünnepeltnek milyen titokzatos karakterrel volt leginkább dolga - talán azt érdekes lett volna kinyomozni -, de remélhetőleg értékelni fogja a próbálkozásomat és felismeri a könyvet.

Egy diétázásra való ráhangolódásként a krém most tejszínes-joghurtos, szolid édesítéssel.

16 megjegyzés:

  1. Hogy mik vannak :) . Nem hallottam még erről a szerepjátékról.

    Tuti az első kép, annyira jó a háttér is hozzá, meg az a harcos-figura :). És tökre passzol hozzá a bordós anyag is, mert kiemeli a szép tortát. Hogy csináltad a lapokat? Mintha ténleg egy igazi könyv lenne- "rajzoltád" vonalakat, vagy 3d-s, formázott (sajnos nem tudom kinagyítani a képet, hiába kattintok rá... :()
    /ezt jól megfogalmaztam, de úgy is érted, tudod, hogy nem ismerem a szaknyelvet :P/

    Tejszínes joghurtos krémmel, nyami!

    VálaszTörlés
  2. Zseniális a torta! Gratulálok! Igazi szakértő vagy mostmár a témában!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Wow...wowww...woooooooowwwww.....hú de jó, tiszta élethű. Még a betűtípus is teljesen megegyezik. Eszméletlen vagy :)
    Én ezeket nem merném megenni :D

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Nektek! Most már igazán elkényeztettek ezzel a sok dícsérettel. :) De nem bánom, mert rámfér! :D

    Ami! Képzeld, ez is, az is. Ugyanis berovátkáztam egy kis spatulával előre a lapokat, utána pedig kihangsúlyoztam még egy kis barnás ételfestékkel.

    Köszi Zizi! Azért szakértőnek még nem nevezném magam... :)

    Araniel! Most jött a hír, hogy már meg is ették, pedig nem volt túl pici. :) A betűk még hagyján, de azok a rúnák (vagy mik) nem tudom mennyire lettek ugyanolyanok, alig lehetett kivenni a borítóról.

    VálaszTörlés
  5. Ez maaaaarhajóó! Az én párocskám is játszotta ezt egy időben, úgyhogy nekünk is itt porosodik a polcon a könyv. Remekül eltaláltad, még jobb is, mint az igazi, hangulatosabb, úgy néz ki, mint egy ősi kódex. És hát az igazit nem is lehet megenni, úgyhogy az fabatkát sem ér! :-)

    VálaszTörlés
  6. Köszííí! :))) Direkt megöregítettem, mert én csak salátás állapotában láttam ilyet. :D

    VálaszTörlés
  7. Jelentem, a férjemnek nagyon ízlett és nagyon tetszett is neki, és nekem is!! Egy remekmű volt. Anyum alig akarta engedni, hogy felvágjuk. :D Neki is ízlett különben.

    VálaszTörlés
  8. Köszi, Drága! Nagyon örülök! :) Nekem is hozhattál volna vissza a morzsákból. ;)

    VálaszTörlés
  9. Aki nem ismerné a játékot, szerintem nagyon jó. Én 5 éves koromban játszottam először, aztán néha, most meg 2 éve újra rákaptnuk, estéket töltünk el vele, meg napokat, ritán 7végéket.

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm a hozzászólásodat Krisztián! Remélem a torta is tetszett. :)

    VálaszTörlés
  11. Igen, véletlenül kimaradt: A torta nagyon adja, ha tehetném én is kérnék belőle :D

    VálaszTörlés
  12. Köszi! :D Ha tehetném, én is adnék, de sajnos már megették. :)

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörű lett :D Valaki tud hozzá receptet, vagy tippeket hogyan lehet elkészíteni?

    VálaszTörlés
  14. Kedves Lilla! Köszönöm szépen. :)
    Ha írsz nekem az oldalt legalul olvasható e-mailcímemre, megpróbálom elmagyarázni hogyan csináltam, ha még emlékszem rá. :)

    VálaszTörlés
  15. Szép a torta, mint szerepjátékos gratulálok a külsejéhez, nagyon élethű! :)

    Remélem az a joghurtos krémes belső is finom lehetett! :)

    Szép munka :)

    VálaszTörlés
  16. Köszi szépen Yzarr! Szakértőtől különösen jól esik a dícséret. :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails