2010. március 28., vasárnap

Szülinapi torta meditálva :)

Barátnőm születésnapjára készítettem ezt a tortát a hétvégén. A figura afféle karikatúra akar lenni, de kedveskedésnek szántam. A hajával igencsak meggyűlt a bajom, rakoncátlan fekete fürtöket kellene odaképzelni. :) Lótuszülésben, lótuszvirággal formáztam meg az aktuális hangulatát és érdeklődését figyelembe véve. A figura formázást még mindig csak gyakorolgatom, remélem idővel jobbak lesznek.

A tortát most mogyorós csokikrémmel töltöttem.

13 megjegyzés:

  1. Szia,most találtam ide,és ámulok,mennyi szépséget alkotsz,gratulálok!Én is nagyon szeretek tortákat készíteni.:)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez szenzációs lett! Valóságos művész vagy, ezt komolyan mondom. Örülhetett a barátnőd!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Köszönöm szépen! :) Ugye milyen jó kis hobbi? Én is egyre jobban szeretem.

    VálaszTörlés
  4. Köszi Sándor! Én is néztem már a bográcsos malackádat, úgy meg is éheztem rá, hogy elfelejtettem kommentelni. :)))

    VálaszTörlés
  5. Húdehúdehúde! Hihetetlen kreáció. Egyre magasabbra rakod a lécet önmagaddal szemben (persze mindig lazán átugrod). Ámulattal csodálom munkáidat! Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen! Nagyon kedvesek vagytok. :)

    VálaszTörlés
  7. Drága Pixiem! Köszönöm ezúton is a gyönyörű, fantáziadús tortát! Szerencsés vagyok, hogy ilyen ügyes barátnőm van!Ja, és nagyon finom is volt, már csak 1 szelet van belőle. :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon-nagyon szívesen! Mégegyszer Isten éltessen sokáig! Akkor mától fogsz csak böjtölni? ;)

    VálaszTörlés
  9. Á, a böjt nem sikerült. Talán az a baj, hogy hamar megbocsátom magamnak a gyengeségeimet. :D

    VálaszTörlés
  10. Jópofi ez a figura, és elképesztő részletesen kidolgoztad. Látszik rajta, hogy tényleg kedveskedni akartál annak, aki kapta :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails